2011. július 26., kedd

Előzetes (már megint :D)



Megjöttem és köszöntelek:
nem nyeltek el a szomjas évek,
Ajándékomat megbecsüld:
azt hoztam el neked, hogy élek.
A gőgicsélő csepp sugár
felserdül halántékomon,
most már tudom, miért születtem,
s hogy miért kell meghalnom, tudom.
Hát itt vagyok. Rád emelem
le sose sütött szememet;
ó öreganyám, nagyvilág,
jól megjegyezd a nevemet!
(Sz. M.- Stock im Eisem)




"Ajándékomat megbecsüld!" Igyekszem, kedves Magda néni! Igyekszem.
Már rég nem titok, hogy ha szóba kerül neve, elfogult leszek. Nem tehetek róla, annyira húz-vonz... Rendkívüli a szememben.
Félúton vagyok az olvasásban, és tudom, nem lesz ötcsillagos, de azt is tudom, hogy egy pillanatig sem törik meg személyének varázsa. 
[Ez a könyv is kívánságlistámról teljesült. Ha minden Sz. M. könyvet felpakolnék erre a listára, akkor az ember megunná lepörgetni a blogoldalamat :))) Azért itt megjegyzem - nagyon-nagyon halkan -, ha valaki ajándékot akar adni, szívesen bővítem a kollekciómat az írónő műveivel :))]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése