2011. február 22., kedd

Ajándékaim :)

A múlt hétfő óta csak úgy kapkodom a fejem. Egyik ámulatból -egyszersmind meglepetésből - a másikba zuhanok. Emlékszem, tavaly kölcsönkértem Müller Péter: Varázskő-vét, aztán amikor együtt töltöttük az estét kedvesemmel, felolvastam egy-egy részt belőle. Talán ez a könyvecske fogott meg leginkább a szerzőtől. Nem sikerült minden történetet elolvasni, de magamban azért vágytam arra, hogy ez meglegyen nekem. Azóta eltelt kis idő, és mindenfélére gondoltam, csak a Varázskőre nem. Múlt hétig. Egyik rendelésem kapcsán, a Könyvespolc jóvoltából, jött a jó hír: a könyvem értékét visszanyertem. Egyből tudtam, mit akarok. Holnap este már ott folytathatom a történet(ek) felovasását, ahol abbahagytam. (Immár egyedül.)


Alig térve magamhoz e meglepetés után, tegnap Levente (alias @ParadoxH) üzenetet küldött, mellékelve kb. nyolc címből álló listát, arra kérve, hogy ezek közül válasszak egyet, mert az ajándék lesz nekem. Shakesperare: Antonius és Kleopátra-t választottam. Még nem olvastam, és a könyvtáramban sincs meg. A könyv úton van felém. Köszönöm szépen az ajándékozónak! :)



















Ma újabb meglepetés fogadott. Újabb üzenet.
Már jó ideje kívánságlistámon Szilvási Lajos: Egymás szemében regénye, de persze, pitty könyvtárunkban hírét se hallották, nemhogy meglegyen. (Csak mondom, a városiban sincs meg.) Valahogy sikerült beszerezni ebook-ként, de mivel még messze állok én az ebook-olvasótól, a PC-ről való olvasás vhogy mindig holnapra marad. :D A mai üzenetben Zoltán (alias @Tiger205) jelezte, hogy a könyv az enyém. És, hogy egymagában ne unatkozzon a regény az úton Erdély felé, egy másik Szilvási-könyvet tett mellé utitársnak. Nagyon köszönöm, Zoltán!
















A Vonzás Törvénye ismét bizonyított! Köszönöm szépen az ajándékokat!

11 megjegyzés:

  1. nincs mit, Kata!
    Zoli

    VálaszTörlés
  2. :) A helyedben ugyanezt mondanám. Ezért olyan jó érzés elfogadni (is)!

    VálaszTörlés
  3. Csupa csupa szuper olvasnivaló, a megfelelő személynek! :) Így van ez jól!

    VálaszTörlés
  4. Látod? "Holmi" papírosokról van szó csupán, és mennyire képes mégis mindez lázba hozni. Sztem is így van ez jól!

    VálaszTörlés
  5. Örök kérdés. Adni jobb vagy kapni?
    Szerintem a lényeg: mennyire örülsz, hogy adod/kapod.
    S mekkora örömöt okozol.
    A könyvek holnap indulnak el, nem tudom, mennyi idő mire átér.
    Addig akkor még csinálok egy könyvjelzőt is...
    Zoli

    VálaszTörlés
  6. Én - őszintén megvallva - nagyon szeretek kapni, de ugyanúgy adni is. Mondjuk leginkább sk.- dolgokat, de általában eltalálom az ajándékot :)
    Nagyon várom a könyvet. Köszönöm szépen, mégegyszer!

    VálaszTörlés
  7. IDÉZET A KÖNYVBŐL
    Nem az az ijesztő, hogy egyedül maradok, hanem az, hogy nélküle! Ha nincs mellettem, nélküle az a bonyolult biológiai folyamat, ami tulajdonképpen az életem, csak hamisított létezés. Üres, abszolút tartalmatlan látszat.

    VálaszTörlés
  8. IDÉZET A KÖNYVBŐL
    Ember legyen a talpán, aki azután is megmarad normálisnak, hogy hatalmat adnak neki emberek fölött.

    VálaszTörlés
  9. IDÉZET A KÖNYVBŐL 3
    Napjainkban az emberből nem lesz felnőtt, megmarad gyereknek. A gyerekek pedig hűvös szemmel nézik a világot. Én is. Nem mintha a hozzám hasonlóknak nem volnának szorongásaik. Szörnyű szorongások gyötörnek. De a szem, az hideg marad. Hideg, akár a kő. És nincsenek könnyei.

    Natalia Ginzburg(átvett idézet)

    VálaszTörlés
  10. IDÉZET A KÖNYVBŐL 4
    Leült egy nagy kockakőre, mint múlt vasárnap, és onnan a kőről fürkészett bele az éterbe.
    – Nézel? – kérdezte. – Fogjál a szemeddel, jó erősen, ne hagyd, hogy elszívjon a nap.

    156. oldal

    VálaszTörlés
  11. Köszönöm szépen! Mmmm, akkor igyekeznem kell majd, hogy ne ezeket tegyem be én is majd újra :)

    VálaszTörlés