2011. november 28., hétfő

Little Red Riding Hood

Retold by Sue Arengo












Illustrated by Tony Kenyon
Oxford University Press, 1995.





Nem rossz, de/és ahhoz képest, hogy napi szinten mesélek, kicsikét untam. Ez volt az a mese (A kismalac és a farkas-on kívül), amit anyai nagyanyám mesélt minden este (majdnem) egész kicsi koromban. Ő (volt amikor) belealudt, én folytattam. Itt lehet a kutya elásva: túl jól ismerem ezt a mesét. Ami viszont számomra érdekesség, hogy ebben a változatban az apuka végzi ki a farkas komát.

Kiderült, nem is vagyok annyira vészesen gyenge inglisből, seperc alatt kivégeztem. Ez az első angolul olvasott szövegem (HA jól emlékszem). Nem kacagni, kérem! Valahol el kell kezdeni. :)) Meg kéne próbálkozzak, mondjuk, A kis herceggel (??)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése