2011. április 28., csütörtök

A Nagy Könyv

Aminap szembejött velem megint a Nagy könyv-lista (száz, illetve százötven címből álló lajtromról van szó). Kezdtem nézegetni a címeket, és egyre sűrűbben kezdtem a fejem ingatni, jobbra meg balra. Ezt se olvastam! Azt se olvastam! Te, jószagú isten, hát ezt se olvastam?! Aztán megálljt parancsoltam magamnak! Mi lenne, ha inkább azokat venném szemügyre, amiket (viszont) már olvastam. Kiderült, hogy (a fennebb említett számból) negyvenötöt kipipálhatok. Nem nagy szám, de fölöttéb örültem magamnak. :D:D

Na, szóval, csatlakoztam. 2012 december 31-ig el akarom, és el is fogom olvasni a hiányosságom (a százötvenes tételből!)! Mert olvasni jó, szeretek, és talán még szexi is :D:D

[Ha valakit érdekel a százas lista, itt megtalálja. Bízom benne, akad, aki Nagy akar lenni :)! (Oszt meséljetek róla!)]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése