2012. február 29., szerda

Az újra megtalált paradicsom / Végre otthon

Roy Krisztina














Evangéliumi Kiadó, Bp., 2003.



Aki befogadja ezt a kisgyermeket az én nevemért, az engem fogad be; és aki engem befogad, azt fogadja be, aki engem küldött. Mert aki a legkisebb mindnyájatok között, az a nagy. (Lk. 9: 48. - új ford.)

Alapvetően erről szól Az újra megtalált paradicsom-könyv. Martis bácsi végtelen hitéről. Hogy azt a két árvát, akit kezdetben nem akar senki befogadni, neki sikreül nevelnie őket otthonában. Mert hiszi, hogy Istennel semmi nem lehetetlen.
Mert aki meg akarja menteni az életét, elveszti, aki pedig elveszti az életét énértem, megmenti azt. (Lk. 9: 23 - új ford.) 

Íme a Végre otthon-nak a lényege (Szándékosan nem a jól ismert "Jöjjetek énhozzám mindnyájan, kik megfáradtatok..." igét választottam). A szlovák hegyek között Mikula nagymama szeretete és a mindent betöltő szépség és harmónia megnyitják a hazatért, terhektől nehéz szívű fiatal orvos unoka ajtaját önmagához, Istenhez.
Úgy gondolom, vagyunk néhányan azzal úgy, hogy sebeink vannak. A jó hír az, hogy be lehet ezeket gyógyítani. De szükséges, hogy mi magunk is akarjuk ezt...!

Érdekes, rövid, tanulságos történetecskék ezek a hitről, szeretetről.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése